– Zóna 30 a 50, fantastické opatrenie, ktoré dosiaľ nikto rozumne nezdôvodnil. Akoby náhodou v tom istom období niekto upravil sadzobník pokút. A policajti sú zrazu celí žeraví naprávať neposlušných vodičov. Alebo žeby si chcel niekto zarobiť? Čo tak aspoň zmeniť intervaly na svetelných križovatkách, ktoré ešte svietia podľa 60-kovej zelenej vlny. Takto človek stojí na každej druhej na červenej. Ale to už nikoho nezaujíma. Policajti a papaláši si zapnú majáčiky alebo aj nie a mydlia si to pomedzi vzorne sa šuchtajúce autíčka.V centre 30, na mestskom okruhu 50, a na obchvate cez Petržalku 60. Kam chcú vytlačiť autá z mesta? Niet kam. Tomáš
– Zavedenie pomalšej zóny je logické v prípade jestvovania rýchlejšieho paralelného obchvatu (napr. 80 km/h), inak spôsobuje ďalšie zníženie prejazdnej priepustnosti oblasti, v konkrétnom prípade už i tak saturovanej centrálnej zóny mesta. Navrhujem, aby zodpovední išli naspäť do školských lavíc. DP takto nepomáha plynulosti cestnej premávky a deformuje sa iba na vyberača pokút. P.
– A čo sa týka pokút, takéto pokuty nemajú ani Nemci, pričom zarábajú niekoľkonásobne viac… (prekročenie rýchlosti od 41-50 u nás 7000 Sk v Nemecku v obci 250 a mimo 200 DM a to nehovorím o vyhrážaní sa za odobratie vodičáku na 1 rok). A. S.
– Tá zóna, kde je obmedzenie, je maličká, tak sa nerozčuľujte, cez deň sa tam rýchlejšie ani nedá ísť.
Ľuboš