Klasická výhovorka mesta je, že nemá peniaze. Na nájomné byty, na opravu ciest, na zeleň...
V prípade cyklodopravy ich však tento rok malo (takmer milión eur!, čo je dvakrát viac ako vlani). Spolu s projektmi, plánmi a nákresmi. Napriek tomu sa v Bratislave nepostavil ani centimeter nového cyklochodníka. Maľba dvojkilometrovej zelenej trasy okolo historického centra na existujúce cesty, ktorá sa ťahá od roku 2011, sa dá naozaj len ťažko počítať za úspech pri tom, čo všetko mohlo v meste tento rok vzniknúť.
Svedčí to len o jednom. Neschopnosti. Prečo by si inak hlavné mesto naplánovalo postaviť také trasy, kde nemá usporiadané pozemky a dobre vie, že naťahovačky s majiteľmi trvajú dlho? Kým sa s nimi dohodnú, mohlo postaviť iné trasy. Kandidátov je v meste dosť.
Zdá sa však, že primátor je zlým manažérom. Medové reči totiž výsledky neobalamutia. Ak si to nevie spočítať sám, mal by si konečne na oddelenie dopravy nájsť takých ľudí, ktorí mu to povedia.