SME
Štvrtok, 23. september, 2021 | Meniny má ZdenkaKrížovkyKrížovky
PREŠPORSKÉ DESATORO

Suchánek nemá rád ufrfľaných ľudí

Výkonný riaditeľ Inštitútu urbánneho rozvoja, Juraj Suchánek, hovorí o svojom vzťahu k Bratislave.

Juraj Suchánek.Juraj Suchánek. (Zdroj: Archív J.S.)

V rubrike Prešporské desatoro odpovedajú zaujímaví Bratislavčania na rovnakých 10 otázok o svojom vzťahu k mestu.

1. Niekto Bratislavu vníma ako krásavicu na Dunaji, iný ako predmestie Viedne a niekto zas ako špinavú dieru s neochotnými ľuďmi. Čím je pre vás?

Prečítajte si tiež: Sládek: Nechcem, aby ikonické miesta zmizli bez stopy Čítajte 

„Bratislava je mojím domovom a rodným mestom. Vnímam ju ako mesto živé a s rôznymi tvárami. Mesto s históriou, ale aj s potenciálom.“

2. Čo na dnešnom Prešporku zbožňujete?

„Páči sa mi jeho rôznorodosť. Niekedy si vychutnám ruch v centre mesta, inokedy zase „utečiem“ do lesa.“

SkryťVypnúť reklamu

3. A čo naopak z duše nenávidíte?

„Na Bratislave nenávidím ufrflaných ľudí, ktorým sa stále niečo nepáči, ale sami pre zmenu nespravia nič.“

4. Každý má svoje obľúbené miesta, kde si rád prevetrá hlavu a uvoľní sa. Kde sú v Bratislave tie vaše?

„V detstve som sa hrával s kamarátmi v lese nad Karlovou Vsou a mám to tam stále rád. Pokoj v lese, pohodová prechádzka, ideálne na miestach bez mobilného signálu.“

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C55WU na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M55WU na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  2. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  3. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  4. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  5. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  6. Odpady nad zlato
  7. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  8. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  10. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  5. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  6. SodaStream má viac ako 700 predajcov, očakáva ďalší rast
  7. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  8. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  9. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  10. Odpady nad zlato
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 10 179
  2. Slovenský orloj – svetová atrakcia 5 966
  3. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 4 335
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 4 170
  5. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 558
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 068
  7. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 2 573
  8. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 2 417
  9. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí 2 335
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 272
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 1: O hrách a systémoch
  2. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  3. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič.
  4. Karolína Farská: Do Ficovej éry sa vraciame aj bez neho
  5. Adam Valček: Vyšetrovateľ dal Bödörovi pokutu za to, že mlčal
  6. Karolína Farská: Dva rozdielne protesty za slobodu
  7. Adam Valček: Neexistujúca kancelária aj termín. Výpovede proti Výbohovi nesedia
  8. Pavol Koprda: Očkovacia lotéria: Čo môže priniesť a kde sú jej úskalia? Pohľad cez dáta, teóriu hier a hazardné hry
  1. Matej Vagač: Ukradnutý verejný priestor. V Horskom parku sú porušené vlastnícke práva.
  2. Anton Sládek: Bratislava - budova bývalej sociálnej poisťovne na Bezručovej - interiér
  3. Martin Pekár: Prečo limit 130 km/h život v Bratislave nezlepší
  4. Anton Sládek: Bratislava - Klemensova ulica
  5. Anton Sládek: Spomienka na továreň Gumon
  6. Anton Sládek: Príjemné detaily na Radlinského ulici
  7. Matej Vagač: Park na Kollárovom námestí opäť v ohrození...
  8. Matej Vagač: Hrozí nám druhá Drotárska aj na nábreží pri bývalom PKO?
  1. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí 25 265
  2. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič. 17 269
  3. Dušan Koniar: Ostávajú možno dva mesiace 8 924
  4. Peter Chudý: Vyšetrovateľov NAKA treba umlčať a naordinovať im leopoldovskú diétu alebo ako nevinný človek môže skončiť za mrežami 6 654
  5. Stanislav Martinčko: Zatýkanie za spevu pápežskej hymny !! 6 054
  6. Martin Dorčák: DPH podľa Remišovej 5 483
  7. Tomáš Mihalík: Ľuboš Blaha nechcene priznal, že vakcíny chránia pred covidom 4 499
  8. Marek Mačuha: Boris Kollár preráža dno 3 741
Skryť Zatvoriť reklamu