Súťaž na nového prevádzkovateľa verejného osvetlenia už začína pripomínať priebeh parkovacej politiky.
Maniere poslancov a ťahy primátora sa začínajú pri veľkých zákazkách opakovať. Politikárčenie, netransparentnosť či slabá komunikácia sa stávajú ich obľúbenými slovami.

Komunálne voľby sa blížia a tým sa u politikov zvyšuje aj miera v predvádzaní sa a odsúvaní riešení. Nikto si to predsa nechce pokaziť – či už čistý štít pred voličmi, alebo dotiahnutie vopred dohodnutej zákazky.
Napriek tomu ide pri súťaži na nového gazdu mestských lámp o najväčšiu zákazku mesta za posledných 20 rokov. A práve preto by mali volení zástupcovia mesta začať konečne spolupracovať, a to tak, aby mohli ďalších 20 rokov pokojne spávať.
Svetlo v Bratislave nezhasne, o lampy sa už niekto postará. Dôležité však je, aby zatemnené hlavy nezahatali Bratislave na desaťročia za 170 miliónov eur možnosti na jej rozvoj.