STĹPČEK MARTINY JUHÁSZ

Reklama by mala poznať svoju mieru

Bratislavský kraj inzeruje o aktivitách župy aj v Trnavskom kraji.

Martina Juhász(Zdroj: FOTO - GABRIEL KUCHTA)

Keď sa firma alebo úrad navonok prezentuje, je to ten lepší prípad, ako keby sa uzavrela a nikto by netušil, čo sa za zatvorenými dverami odohráva. Ak však o sebe hovorí, chváli sa. Aby tak mohla robiť, musí sa činiť.

Platí to aj v prípade bratislavskej župy, ktorá dáva tento rok na svoju sebaprezentáciu 600- tisíc eur, čo je oproti niektorým iným krajom aj šesťnásobne viac.

Prečítajte si tiež: Bratislavská župa míňa na svoju propagáciu desaťtisíce. V Trnavskom kraji

Dôležité je poznať mieru. Aj keď sa župan Pavol Frešo oháňa tým, že sumu na propagáciu určili poslanci, na väčšine mediálnych výstupoch je on sám. Koniec koncov, župné voľby sa blížia a svoju tvár treba nanominovať do všetkých domácností.

Článok pokračuje pod video reklamou

Dôležitá však nie je len peňažná miera, ale aj územná. Frešo totiž hovorí o aktivitách Bratislavy a jej okolia aj v Trnavskom kraji. Za šesť a pol roka na to minul 180-tisíc eur. Zo začiatku nepochopiteľné sa stalo priehľadným po zistení, že peniaze končia u jeho spolustraníka Milana Romana, ktorý vo svojom časopise pre Záhorákov Frešovu reklamu inzeruje .

V každej absurdite sa tak dá nájsť zmysel. A osoh. Aspoň pre niekoho.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 467
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 9 924
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 500
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 108
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 076