STĹPČEK MARTINY JUHÁSZ

Reklama by mala poznať svoju mieru

Bratislavský kraj inzeruje o aktivitách župy aj v Trnavskom kraji.

Martina Juhász(Zdroj: FOTO - GABRIEL KUCHTA)

Keď sa firma alebo úrad navonok prezentuje, je to ten lepší prípad, ako keby sa uzavrela a nikto by netušil, čo sa za zatvorenými dverami odohráva. Ak však o sebe hovorí, chváli sa. Aby tak mohla robiť, musí sa činiť.

Platí to aj v prípade bratislavskej župy, ktorá dáva tento rok na svoju sebaprezentáciu 600- tisíc eur, čo je oproti niektorým iným krajom aj šesťnásobne viac.

Prečítajte si tiež: Bratislavská župa míňa na svoju propagáciu desaťtisíce. V Trnavskom kraji

Dôležité je poznať mieru. Aj keď sa župan Pavol Frešo oháňa tým, že sumu na propagáciu určili poslanci, na väčšine mediálnych výstupoch je on sám. Koniec koncov, župné voľby sa blížia a svoju tvár treba nanominovať do všetkých domácností.

Článok pokračuje pod video reklamou

Dôležitá však nie je len peňažná miera, ale aj územná. Frešo totiž hovorí o aktivitách Bratislavy a jej okolia aj v Trnavskom kraji. Za šesť a pol roka na to minul 180-tisíc eur. Zo začiatku nepochopiteľné sa stalo priehľadným po zistení, že peniaze končia u jeho spolustraníka Milana Romana, ktorý vo svojom časopise pre Záhorákov Frešovu reklamu inzeruje .

V každej absurdite sa tak dá nájsť zmysel. A osoh. Aspoň pre niekoho.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 235
  2. Vizuálny smog je problém 10 411
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 601
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 073
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 882
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 304
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 195
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 952
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 570
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 344