Keď niekto vedie firmu a chce efektívne podnikať, snaží sa mať stabilný kolektív zamestnancov a aby práca na seba nadväzovala.
Firmami sú v prenesenom význame aj úrady, bratislavský magistrát nevynímajúc. To, že by v jeho prípade išlo o úspešnú firmu, sa však povedať nedá.

V prvom rade mu chýba plán. Teda nielen taký na štyri roky, s ktorým príde každý jeden primátor a robí to, čo uzná za vhodné, ale poriadny, koncepčný s víziou do budúcna. Aby Bratislavčania vedeli, kam sa mesto bude uberať, a nie aby sa každé volebné obdobie prispôsobovali novým manierom.
V druhom rade je nutné, aby na chode mesta pracovali ľudia, ktorí poznajú jeho potreby a vyznajú sa v problematike. Nie je totiž normálne a pre mesto ani správne, aby sa každé štyri roky na magistráte vymenila polovica zamestnancov.
Pracovníci však z úradu prestanú odchádzať až vtedy, keď sa k nemu vedenie začne správať ako ku vlastnej firme.