Pochod proti rakovine prsníka podporili tisíce ľudí

Hlavné mesto sa stalo dejiskom ružového podujatia už po deviaty raz.

Pochod proti rakovine prsníka.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Viac ako 3000 ľudí si tento rok zakúpilo ružové tričko, čím podporilo projekty zamerané na prevenciu a boj s rakovinou prsníka.

Organizátori sobotňajšieho charitatívneho podujatia v hlavnom meste tak mohli odovzdať občianskemu združeniu Amazonky 22.942 eur, ktoré sú určené na prevenciu a boj s touto chorobou.

"Veľmi sa teším, že aj napriek počasiu, ktoré máme, prišlo na pochod veľa ľudí, pretože práve tí, ktorí prišli, vyjadrili myšlienku, ktorú v tomto roku máme, a to je nerieš. A neriešili počasie, napriek tomu prišli, lebo ide o to, pomôcť," povedala spoluorganizátorka podujatia z Avon Cosmetics Eva Kandríková.

Článok pokračuje pod video reklamou

Hlavné mesto sa stalo dejiskom ružového podujatia už po deviaty raz. Prvýkrát sa však konalo na Bratislavskom hrade, kde si rodiny s deťmi mohli užiť viaceré sprievodné podujatia a atrakcie.

Samotný pochod ulicami historického mesta sa začal o 14.30 h. Podujatie svojou účasťou podporili ženy, ktoré majú osobnú skúsenosť s rakovinou prsníka, ale aj tváre projektu ako Jana Kirschner, Ada Straková, Alena Heribanová, Hana Rapantová, Nora Beňačková, Karin Habšudová, Roman Juraško, Kvetka Horváthová, Henrieta Mičkovicová a Soňa Skoncová.

Pochodujúci dav zakončil symbolickú prechádzku v areáli Bratislavského hradu "aktom spolupatričnosti". Všetci návštevníci vypustili do neba tisícky ružových balónov na znak podpory pacientkam s rakovinou prsníka a ich rodinám.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  9. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  10. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  5. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  6. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  7. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  8. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  9. Keď Slováci krotia morský vietor
  10. Ochrana pred tropickou horúčavou
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 000
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 000
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 920
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 507
  5. Vizuálny smog je problém 2 934
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 886
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 729
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 698
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 275
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 173