Bratislava láka turistov Jánom Pavlom II., Albertom Einsteinom a Máriou Teréziou

Hlavné mesto predstavilo novú destinačnú kampaň.

(Zdroj: Zdroj - Bratislava Tourist Board)

BRATISLAVA. Letiská, stanice metra, železníc a autobusov okolitých veľkomiest Bratislavy zaplavia plagáty s Albertom Einsteinom, Jánom Pavlom II. a Máriou Teréziou, ktoré majú lákať turistov do hlavného mesta Slovenska.

Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) totiž prišla s novou destinačnou kampaňou prostredníctvom významných osobností.

„Bratislava potrebuje silnú propagáciu. Hľadali sme správnu formu a rozhodli sme sa ju urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti,“ povedala predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem okolitých štátov bude kampaň nasadená aj v Nemecku či Anglicku. Propagovaná bude, samozrejme, aj cez sociálne siete.

Plagáty so strategickými osobnosťami dopĺňajú trefné slogany. Pri Einsteinovi je napísané Theory is over practice!, čo znamená, že teória je prekonaná praxou. Vedľa Márie Terézie je heslo Crown your journey – korunujte svoju cestu a na plagáte s pápežom What a miracle!, čiže aký to zázrak.

Každá postava je situovaná pred výraznou pamiatkou Bratislavy, pričom Einstein má tričko s nápisom Milujem Bratislavu, Mária Terézia má takú tašku a pápež odznak. Na plagátoch je tiež uvedené, kedy Bratislavu osobnosti navštívili.

Mária Terézia má prezentovať korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru mesta.

Einstein historické pamiatky, dizajn mesta, ale aj smart a inteligentné riešenia.

Pápež do tretice zas blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosť a športového ducha, ktorý ľudí spája.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 918
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 994
  3. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 9 854
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 758
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 453
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 610
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 382
  8. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 7 533
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 815
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 6 668