Bratislava láka turistov Jánom Pavlom II., Albertom Einsteinom a Máriou Teréziou

Hlavné mesto predstavilo novú destinačnú kampaň.

(Zdroj: Zdroj - Bratislava Tourist Board)

BRATISLAVA. Letiská, stanice metra, železníc a autobusov okolitých veľkomiest Bratislavy zaplavia plagáty s Albertom Einsteinom, Jánom Pavlom II. a Máriou Teréziou, ktoré majú lákať turistov do hlavného mesta Slovenska.

Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) totiž prišla s novou destinačnou kampaňou prostredníctvom významných osobností.

„Bratislava potrebuje silnú propagáciu. Hľadali sme správnu formu a rozhodli sme sa ju urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti,“ povedala predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Okrem okolitých štátov bude kampaň nasadená aj v Nemecku či Anglicku. Propagovaná bude, samozrejme, aj cez sociálne siete.

Plagáty so strategickými osobnosťami dopĺňajú trefné slogany. Pri Einsteinovi je napísané Theory is over practice!, čo znamená, že teória je prekonaná praxou. Vedľa Márie Terézie je heslo Crown your journey – korunujte svoju cestu a na plagáte s pápežom What a miracle!, čiže aký to zázrak.

Každá postava je situovaná pred výraznou pamiatkou Bratislavy, pričom Einstein má tričko s nápisom Milujem Bratislavu, Mária Terézia má takú tašku a pápež odznak. Na plagátoch je tiež uvedené, kedy Bratislavu osobnosti navštívili.

Mária Terézia má prezentovať korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru mesta.

Einstein historické pamiatky, dizajn mesta, ale aj smart a inteligentné riešenia.

Pápež do tretice zas blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosť a športového ducha, ktorý ľudí spája.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  2. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  7. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  1. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  2. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  3. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  4. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  6. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  7. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  1. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 301
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 283
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 584
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 320
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 188
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 045
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 1 884
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 297
  9. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 252
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 067