Bratislava láka turistov Jánom Pavlom II., Albertom Einsteinom a Máriou Teréziou

Hlavné mesto predstavilo novú destinačnú kampaň.

(Zdroj: Zdroj - Bratislava Tourist Board)

BRATISLAVA. Letiská, stanice metra, železníc a autobusov okolitých veľkomiest Bratislavy zaplavia plagáty s Albertom Einsteinom, Jánom Pavlom II. a Máriou Teréziou, ktoré majú lákať turistov do hlavného mesta Slovenska.

Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) totiž prišla s novou destinačnou kampaňou prostredníctvom významných osobností.

„Bratislava potrebuje silnú propagáciu. Hľadali sme správnu formu a rozhodli sme sa ju urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti,“ povedala predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Okrem okolitých štátov bude kampaň nasadená aj v Nemecku či Anglicku. Propagovaná bude, samozrejme, aj cez sociálne siete.

Plagáty so strategickými osobnosťami dopĺňajú trefné slogany. Pri Einsteinovi je napísané Theory is over practice!, čo znamená, že teória je prekonaná praxou. Vedľa Márie Terézie je heslo Crown your journey – korunujte svoju cestu a na plagáte s pápežom What a miracle!, čiže aký to zázrak.

Každá postava je situovaná pred výraznou pamiatkou Bratislavy, pričom Einstein má tričko s nápisom Milujem Bratislavu, Mária Terézia má takú tašku a pápež odznak. Na plagátoch je tiež uvedené, kedy Bratislavu osobnosti navštívili.

Mária Terézia má prezentovať korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru mesta.

Einstein historické pamiatky, dizajn mesta, ale aj smart a inteligentné riešenia.

Pápež do tretice zas blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosť a športového ducha, ktorý ľudí spája.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 736
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 130
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 878
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 471
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 422
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 154
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 550
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 422
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 366
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 105