Bratislava láka turistov Jánom Pavlom II., Albertom Einsteinom a Máriou Teréziou

Hlavné mesto predstavilo novú destinačnú kampaň.

(Zdroj: Zdroj - Bratislava Tourist Board)

BRATISLAVA. Letiská, stanice metra, železníc a autobusov okolitých veľkomiest Bratislavy zaplavia plagáty s Albertom Einsteinom, Jánom Pavlom II. a Máriou Teréziou, ktoré majú lákať turistov do hlavného mesta Slovenska.

Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) totiž prišla s novou destinačnou kampaňou prostredníctvom významných osobností.

„Bratislava potrebuje silnú propagáciu. Hľadali sme správnu formu a rozhodli sme sa ju urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti,“ povedala predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem okolitých štátov bude kampaň nasadená aj v Nemecku či Anglicku. Propagovaná bude, samozrejme, aj cez sociálne siete.

Plagáty so strategickými osobnosťami dopĺňajú trefné slogany. Pri Einsteinovi je napísané Theory is over practice!, čo znamená, že teória je prekonaná praxou. Vedľa Márie Terézie je heslo Crown your journey – korunujte svoju cestu a na plagáte s pápežom What a miracle!, čiže aký to zázrak.

Každá postava je situovaná pred výraznou pamiatkou Bratislavy, pričom Einstein má tričko s nápisom Milujem Bratislavu, Mária Terézia má takú tašku a pápež odznak. Na plagátoch je tiež uvedené, kedy Bratislavu osobnosti navštívili.

Mária Terézia má prezentovať korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru mesta.

Einstein historické pamiatky, dizajn mesta, ale aj smart a inteligentné riešenia.

Pápež do tretice zas blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosť a športového ducha, ktorý ľudí spája.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 567
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 664
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 440
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 437
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 663
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 442
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 703
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 659
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 797
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 238