Bratislava láka turistov Jánom Pavlom II., Albertom Einsteinom a Máriou Teréziou

Hlavné mesto predstavilo novú destinačnú kampaň.

(Zdroj: Zdroj - Bratislava Tourist Board)

BRATISLAVA. Letiská, stanice metra, železníc a autobusov okolitých veľkomiest Bratislavy zaplavia plagáty s Albertom Einsteinom, Jánom Pavlom II. a Máriou Teréziou, ktoré majú lákať turistov do hlavného mesta Slovenska.

Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) totiž prišla s novou destinačnou kampaňou prostredníctvom významných osobností.

„Bratislava potrebuje silnú propagáciu. Hľadali sme správnu formu a rozhodli sme sa ju urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti,“ povedala predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Okrem okolitých štátov bude kampaň nasadená aj v Nemecku či Anglicku. Propagovaná bude, samozrejme, aj cez sociálne siete.

Plagáty so strategickými osobnosťami dopĺňajú trefné slogany. Pri Einsteinovi je napísané Theory is over practice!, čo znamená, že teória je prekonaná praxou. Vedľa Márie Terézie je heslo Crown your journey – korunujte svoju cestu a na plagáte s pápežom What a miracle!, čiže aký to zázrak.

Každá postava je situovaná pred výraznou pamiatkou Bratislavy, pričom Einstein má tričko s nápisom Milujem Bratislavu, Mária Terézia má takú tašku a pápež odznak. Na plagátoch je tiež uvedené, kedy Bratislavu osobnosti navštívili.

Mária Terézia má prezentovať korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru mesta.

Einstein historické pamiatky, dizajn mesta, ale aj smart a inteligentné riešenia.

Pápež do tretice zas blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosť a športového ducha, ktorý ľudí spája.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 535
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 853
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 489
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 125
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 012
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 969
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 777
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 520
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 291
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 890