Bratislavská karta rozšírila ponuku do celého kraja

Bratislavská turistická karta (Bratislava Card) má nový koncept, ktorý rozšíril jej ponuku do Bratislavského kraja.

Ilustračné foto.(Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Bratislavská turistická karta (Bratislava Card) má nový koncept, ktorý rozšíril jej ponuku do celého Bratislavského kraja. Domáci i zahraniční turisti budú mať tak túto sezónu k dispozícii viac ako 120 zliav, bezplatné prehliadky hlavného mesta, vstupy do múzeí a galérií či cestovanie integrovanou dopravou v celom Bratislavskom kraji.

Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal uviedol, že cieľom je zlepšovať ponuky pre turistov a predĺžiť ich priemernú dobu ubytovania. "Chceme to dosiahnuť okrem kvalitných služieb aj ich rozšírením. Naším cieľom je dostať ľudí nielen do hlavého mesta, ale aj do ostatných častí bratislavského metropolitného regiónu, či je to Senecko, Malokarpatsko alebo Záhorie," priblížil.

Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: Bratislava: Cyklistov je viac, ukazujú cyklosčítačky

Bratislavská karta už funguje 11 rokov a jej minuloročný reštart priniesol 30-percentný nárast jej predaja a vyšší záujem o spoluprácu zo strany možných partnerov.

"Vďaka tomu vytvorilo ponuku pre letnú sezónu 2017/2018 až 72 subjektov z verejného, štátneho a podnikateľského sektora. Tento rok prináša Bratislava Card najviac benefitov od jej vzniku, a to viac než 120 zliav na atrakcie, tematické prehliadky mesta, reštaurácie či hotely. Rovnako aj bezplatné vstupy do mestských múzeí a galérií, bezplatnú prehliadky a dopravu v celom Bratislavskom kraji," povedala predsedníčka predstavenstva Bratislavskej organizácie cestovného ruchu - Bratislava Tourist Board (BTB) Alžbeta Melicharová.

Do projektu sa zapojil aj Bratislavský samosprávny kraj (BSK), ktorý prostredníctvom Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK) rozšíril bezplatnú dopravu pre držiteľov turistickej karty do celého kraja. Turisti sa tak môžu bezplatne dostať do Modry, Pezinka i Senca.

Prečítajte si tiež: Záujem o Bratislavu rastie. Padla hranica milión turistov

"Toto považujem za mimoriadne dobrý krok. Smerujeme k tomu, aby sme ľudí čo najdlhšie udržali kdekoľvek v kraji a na ktorýchkoľvek atrakciách, ktoré ich zaujímajú. Aby sme im ponúkli okrem zliav aj integrovanú dopravu," povedal predseda BSK Pavol Frešo. Zároveň vyzdvihol vznik samostatnej mapy Bratislava Card City & Region, kde sú v prehľadnej forme uvedení všetci partneri, dopravné spojenie a všeobecné informácie o regióne i hlavnom meste.

"Tým návštevníci získavajú celkový prehľad o destinácii a jej atraktivitách," podotkol Frešo.

Predaj Bratislava Card je zabezpečovaný prostredníctvom turistických informačných centier BTB. Taktiež ich turisti môžu nájsť na niektorých zákazníckych centrách dopravných uzlov a recepciách vybraných hotelov. Karta je pre turistov k dispozícii v troch variantoch, a to jedno-, dvoj- a trojdňová.

Momentálne sa pripravuje aj samostatná mobilná aplikácia, ktorá by mala umožniť predaj karty a slúžiť bude aj ako nástroj na akceptáciu zliav.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  1. Virtuálne sídlo v Bratislave
  2. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  3. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  5. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  6. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  7. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  8. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  9. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 858
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 975
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 483
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 724
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 607
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 597
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 210
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 020
  9. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 5 606
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 947