Bratislavská karta rozšírila ponuku do celého kraja

Bratislavská turistická karta (Bratislava Card) má nový koncept, ktorý rozšíril jej ponuku do Bratislavského kraja.

Most SNP.(Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Bratislavská turistická karta (Bratislava Card) má nový koncept, ktorý rozšíril jej ponuku do celého Bratislavského kraja. Domáci i zahraniční turisti budú mať tak túto sezónu k dispozícii viac ako 120 zliav, bezplatné prehliadky hlavného mesta, vstupy do múzeí a galérií či cestovanie integrovanou dopravou v celom Bratislavskom kraji.

Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal uviedol, že cieľom je zlepšovať ponuky pre turistov a predĺžiť ich priemernú dobu ubytovania. "Chceme to dosiahnuť okrem kvalitných služieb aj ich rozšírením. Naším cieľom je dostať ľudí nielen do hlavého mesta, ale aj do ostatných častí bratislavského metropolitného regiónu, či je to Senecko, Malokarpatsko alebo Záhorie," priblížil.

Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: Bratislava: Cyklistov je viac, ukazujú cyklosčítačky

Bratislavská karta už funguje 11 rokov a jej minuloročný reštart priniesol 30-percentný nárast jej predaja a vyšší záujem o spoluprácu zo strany možných partnerov.

"Vďaka tomu vytvorilo ponuku pre letnú sezónu 2017/2018 až 72 subjektov z verejného, štátneho a podnikateľského sektora. Tento rok prináša Bratislava Card najviac benefitov od jej vzniku, a to viac než 120 zliav na atrakcie, tematické prehliadky mesta, reštaurácie či hotely. Rovnako aj bezplatné vstupy do mestských múzeí a galérií, bezplatnú prehliadky a dopravu v celom Bratislavskom kraji," povedala predsedníčka predstavenstva Bratislavskej organizácie cestovného ruchu - Bratislava Tourist Board (BTB) Alžbeta Melicharová.

Do projektu sa zapojil aj Bratislavský samosprávny kraj (BSK), ktorý prostredníctvom Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK) rozšíril bezplatnú dopravu pre držiteľov turistickej karty do celého kraja. Turisti sa tak môžu bezplatne dostať do Modry, Pezinka i Senca.

Prečítajte si tiež: Záujem o Bratislavu rastie. Padla hranica milión turistov

"Toto považujem za mimoriadne dobrý krok. Smerujeme k tomu, aby sme ľudí čo najdlhšie udržali kdekoľvek v kraji a na ktorýchkoľvek atrakciách, ktoré ich zaujímajú. Aby sme im ponúkli okrem zliav aj integrovanú dopravu," povedal predseda BSK Pavol Frešo. Zároveň vyzdvihol vznik samostatnej mapy Bratislava Card City & Region, kde sú v prehľadnej forme uvedení všetci partneri, dopravné spojenie a všeobecné informácie o regióne i hlavnom meste.

"Tým návštevníci získavajú celkový prehľad o destinácii a jej atraktivitách," podotkol Frešo.

Predaj Bratislava Card je zabezpečovaný prostredníctvom turistických informačných centier BTB. Taktiež ich turisti môžu nájsť na niektorých zákazníckych centrách dopravných uzlov a recepciách vybraných hotelov. Karta je pre turistov k dispozícii v troch variantoch, a to jedno-, dvoj- a trojdňová.

Momentálne sa pripravuje aj samostatná mobilná aplikácia, ktorá by mala umožniť predaj karty a slúžiť bude aj ako nástroj na akceptáciu zliav.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 12 837
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 9 242
  3. Najkrajšie americké národné parky 8 568
  4. Vizuálny smog je problém 3 314
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 930
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 915
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 334
  8. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 195
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 031
  10. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 1 433