SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Reklama po bratislavsky

Do poštových schránok nášho domu priniesli pred časom aj reklamné letáčiky pizzerie Pizza Hut s ponukou akcie – 5 druhov pizze + americký zemiak alebo štrúdľa zadarmo. Po niekoľkých dňoch som sa cez obed, počas nákupov ocitla na Drevenej ulici a rozhodla

som sa využiť túto ponuku. Pri vstupe do jedálne na mňa servírka zavolala, či chcem menu. Podľa skúseností z čínskej reštaurácie, kde menu znamená výber lacnejších jedál počas obeda, som prikývla. Na stole stál stojanček s ponukou akcie, kde boli vypísané tie isté druhy pizze ako na jedálnom lístku v obale. Tak som si objednala pizzu Texas a malé pivo. Keď som chcela zaplatiť, spýtala som sa, kde je americký zemiak. Na moje veľké prekvapenie mi servírka, výstižnejšie povedané roznášačka jedál, povedala, že na to nemám nárok, lebo som si žiadala menu. Keď som sa spýtala, prečo ma neupozornila, že akciu si treba výslovne pýtať, odvrkla, že ich stáli hostia poznajú tunajšie zvyky. Je to už nablokované – 127 korún, nedá sa to zmeniť a basta. Keď som pokladníčke povedala, o čo ide, tá na ňu zavolala, že sa to dalo preblokovať. Usudzujem, že to „roznášačku“ nezaujímalo aj preto, lebo sa platí centrálne pri pokladnici, takže nedostane prepitné.

Skryť Vypnúť reklamu

Ďalšou mojou negatívnou skúsenosťou vo vzťahu zamestnancov k zákazníkom bola príhoda na autobusovej stanici Mlynské nivy. Je tu pekáreň a niekoľko miest, kde sa predávajú jej výrobky. Vľavo pri budove, pod vonkajšími schodmi v malej „kukani“ som kupovala dva rožky za 5 korún. Platila som dvoj- a jednokorunáčkou a dvoma korunami v dvadsaťhaliernikoch. Predavačka sa na mňa oborila, prečo jej dávam toľko drobných, aby som išla tam, kde mi ich dali. Dosiaľ mi predavačky nadávali, keď som nemala drobné, teraz to bolo naopak. Čo má robiť zákazník, len dumať o tom, čo sa tu okrem vysokých cien zmenilo? Andrea Z., Bratislava

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 417
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 705
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 833
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 287
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 787
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 693
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 532
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 572
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 513
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 476
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu