Reklama po bratislavsky

Do poštových schránok nášho domu priniesli pred časom aj reklamné letáčiky pizzerie Pizza Hut s ponukou akcie – 5 druhov pizze + americký zemiak alebo štrúdľa zadarmo. Po niekoľkých dňoch som sa cez obed, počas nákupov ocitla na Drevenej ulici a rozhodla

som sa využiť túto ponuku. Pri vstupe do jedálne na mňa servírka zavolala, či chcem menu. Podľa skúseností z čínskej reštaurácie, kde menu znamená výber lacnejších jedál počas obeda, som prikývla. Na stole stál stojanček s ponukou akcie, kde boli vypísané tie isté druhy pizze ako na jedálnom lístku v obale. Tak som si objednala pizzu Texas a malé pivo. Keď som chcela zaplatiť, spýtala som sa, kde je americký zemiak. Na moje veľké prekvapenie mi servírka, výstižnejšie povedané roznášačka jedál, povedala, že na to nemám nárok, lebo som si žiadala menu. Keď som sa spýtala, prečo ma neupozornila, že akciu si treba výslovne pýtať, odvrkla, že ich stáli hostia poznajú tunajšie zvyky. Je to už nablokované – 127 korún, nedá sa to zmeniť a basta. Keď som pokladníčke povedala, o čo ide, tá na ňu zavolala, že sa to dalo preblokovať. Usudzujem, že to „roznášačku“ nezaujímalo aj preto, lebo sa platí centrálne pri pokladnici, takže nedostane prepitné.

Ďalšou mojou negatívnou skúsenosťou vo vzťahu zamestnancov k zákazníkom bola príhoda na autobusovej stanici Mlynské nivy. Je tu pekáreň a niekoľko miest, kde sa predávajú jej výrobky. Vľavo pri budove, pod vonkajšími schodmi v malej „kukani“ som kupovala dva rožky za 5 korún. Platila som dvoj- a jednokorunáčkou a dvoma korunami v dvadsaťhaliernikoch. Predavačka sa na mňa oborila, prečo jej dávam toľko drobných, aby som išla tam, kde mi ich dali. Dosiaľ mi predavačky nadávali, keď som nemala drobné, teraz to bolo naopak. Čo má robiť zákazník, len dumať o tom, čo sa tu okrem vysokých cien zmenilo? Andrea Z., Bratislava

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  3. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  4. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  5. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  6. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  7. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli
  9. Naša freestyle kajakárka: na majstrovstvá ideme tri baby
  10. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70%
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  4. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  5. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  6. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  7. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  8. Atos predstavil najúplnejšie 4G a LTE komunikačné riešenie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 9 711
  2. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 627
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 7 884
  4. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 361
  5. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 089
  6. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 905
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 415
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 4 009
  9. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto 3 529
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 176