SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
OČAMI LUCIE MOLNÁR SATINSKEJ

Swing

Kto prekročil hranicu vytýčenú hrubým závesom oddeľujúcu sychravý jesenný večer od útulného matne osvetleného priestoru, vrátil sa v čase o 90 rokov.

Lucia Molnár Satinská.Lucia Molnár Satinská. (Zdroj: ARCHÍV SME - Gabrilel Kuchta)

Nevedela som, že sa dá cestovať v čase, až kým som nenavštívila Veľký tanečný večer v Starej tržnici.

Kto prekročil hranicu vytýčenú hrubým závesom oddeľujúcu sychravý jesenný večer od útulného matne osvetleného priestoru, vrátil sa v čase o 90 rokov.

Všetci prítomní prijali hru usporiadateľov. Na prvý pohľad to naozaj vyzeralo ako v 20. rokoch 20. storočia.

Minimálne ja som si to takto predstavovala.

Dva orchestre pretekajúce sa v tom, kto na parkete roztancuje viac ľudí.

Muži s klobúkmi, motýlikmi i trakmi, ženy v rozmanitých šatách, s fascinátormi i čelenkami.

Skryť Vypnúť reklamu

Pozorné oko pozorovateľky mohlo zachytiť i určité prvky módy 21. storočia, kde-tu sa na parkete zjavili tenisky, ale v záplave tanečných topánok mohli byť aj preludom.

Napriek tomu všetkému bolo jasné, že cestovanie v čase je len naoko.

Dámy i páni držali v rukách smartfóny a swingové selfisky z podujatia sa okamžite šírili sociálnymi sieťami.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 185
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 521
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 537
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 218
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 011
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 721
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 567
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 417
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 412
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 307
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu