BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava zaviedol opakované kontroly multifunkčných automatov. Monitorujú ich technici firmy, ktorá zabezpečuje servis zariadení pre kúpu cestovných lístkov.
"Kontroly sú vykonávané niekoľkokrát denne, uskutočnia sa aj počas víkendov," uviedla hovorkyňa podniku Adriana Volfová. Dopravca opatrením reaguje na medializované informácie o problémoch cestujúcich s vrátením výdavku za kúpu lístka.
Hovorkyňa poukázala tiež na to, že v prípade, ak by sa problém s vrátením výdavku predsa len opakoval, cestujúci môže o tento nevrátený výdavok požiadať nielen osobne, ale aj mailom.
"Ak sa na Dopravný podnik obráti cestujúci mailom, pošle kópiu bloku, svoje kontaktné údaje, odporúčame poslať aj číslo účtu. Po preverení situácie mu obratom Dopravný podnik pošle peniaze buď na účet, ak ho uvedie, alebo poštovou poukážkou, najneskôr však v lehote 30 dní," uviedla hovorkyňa.