Na letisku budú v lete pomáhať aj brigádnici

Okrem brigádnikov je cestujúcim k dispozícii aj Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, ktorá funguje 24 hodín denne.

(Zdroj: SME – PETER ŽÁKOVIČ)

BRATISLAVA. Na bratislavskom letisku aj tento rok pomáhajú cestujúcim informátori. Osem študentov stredných a vysokých škôl označených tričkami s nápisom "Rád/Rada Vám pomôžem" sa bude vo verejnej časti letiska pohybovať v najvyťaženejšom dovolenkovom období, teda od polovice júna do konca septembra. Informovala o tom hovorkyňa letiska Milana Rastislava Štefánika v Bratislave Veronika Ševčíková.

Ako ďalej uviedla Ševčíková, týchto osem študentov bude pôsobiť nad rámec 24-hodinovej informačnej služby. Študenti budú pomáhať s orientáciou na letisku, s informáciami o čase odletov, otvorenia registrácie na odlet (check-in) či o prepravných podmienkach leteckých spoločností. "Práve v čase dovolenkovej charterovej sezóny sa na letisku nachádzajú pasažieri, ktorí sa letecky prepravujú prvý raz alebo len výnimočne," dodala hovorkyňa.

"Medzi najčastejšie kladené otázky cestujúcich patrí, na ktorý check-in pult sa treba ísť registrovať, kde sa nachádza bezpečnostná kontrola, ale informujú sa aj na predmety, ktoré môžu mať v batožine, na limity tekutín a podobne," povedala podľa Ševčíkovej jedna z informátoriek.

Okrem brigádnikov je cestujúcim k dispozícii aj Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, ktorá funguje 24 hodín denne. Na túto službu sa cestujúci môžu obrátiť osobne, alebo telefonicky na čísle 02/3303 3353 či e-mailom na adrese info@bts.aero s akýmikoľvek otázkami týkajúcich sa odletov či príletov. Rovnako sa v priestoroch letiska nachádzajú telefónny - pevné linky s číslom 3353, na ktoré môže cestujúci zavolať v prípade, že sa nachádza za bezpečnostnou kontrolou a potrebuje sa informovať napríklad o čísle nástupnej brány. Informácie o letoch, nástupných bránach tiež možno nájsť na informačných tabuliach na mnohých miestach v celom termináli.


 

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 627
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 273
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 7 558
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 6 779
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 073
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 989
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 956
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 504
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 506
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 466

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop