SME

RegioJet sa zrazil s kamiónom, nehodu neprežil vodič auta

Za tragédiou je pravdepodobne neznalosť trasy vodiča maďarského kamióna.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SITA/AP)

BRATISLAVA/DOLNÝ ŠTÁL. Život 66-ročného vodiča kamióna si vo štvrtok vyžiadala kolízia medzi nákladným vozidlom a vlakom RegioJet, ku ktorej došlo približne o 5.30 h na nechránenom železničnom priecestí pri stanici Dolný Štál (okres Dunajská Streda).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za tragédiou je pravdepodobne neznalosť trasy vodiča maďarského kamióna. Vodič si pravdepodobne nevšimol, že sa nachádza na ceste III. triedy, kde je jazda nákladným vozidlám nad 12 ton zakázaná. Zrejme až v poslednej chvíli si všimol železničné priecestie a aj napriek snahe zvrátiť situáciu už neubrzdil a došlo k zrážke s vlakom. Presné okolnosti nešťastia polícia naďalej zisťuje.

SkryťVypnúť reklamu

Rušňovodič ani cestujúci vo vlaku zranenia neutrpeli. RegioJet aktuálne zabezpečuje náhradnú autobusovú dopravu, čo pre cestujúcich bude znamenať zdržanie 20 až 30 minút. Keď bude ukončené vyšetrovanie a Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) dajú súhlas na obnovenie premávky, spoločnosť ihneď obnoví v tomto úseku vlakovú dopravu.

Hovorca spoločnosti Aleš Ondrůj neskôr spresnil, že pri nehode došlo k poškodeniu trate, ktorej oprava by mala potrvať celý deň.

Katarína Martinkovičová z Odboru komunikácie Generálneho riaditeľstva ŽSR uviedla, že železničné priecestie je nezabezpečené, s dobrými rozhľadovými pomermi a je tam osadená dopravná značka Stoj, daj prednosť v jazde! "Príčiny nehody sa vyšetrujú, podľa doterajších zistení vodič kamióna pred železničným priecestím nezastal a narazil do prechádzajúceho vlaku," informovala s tým, že od začiatku tohto roka došlo k 12 zrážkam na železničných priecestiach, z toho tri boli smrteľné.

SkryťVypnúť reklamu

 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  2. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  3. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  4. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  5. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  6. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  7. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  8. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 59 056
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 100
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 9 674
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 443
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 869
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 154
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 920
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 4 148
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 93 360
  2. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 040
  3. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 496
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 818
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 229
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 866
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 205
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 749
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu