ickej sezóny. "Rozhodnutie konať summit v Bratislave a očakávaný zvýšený záujem o oficiálne stránky mesta zo zahraničia zmenu urýchlili," povedal Vajda a dodal, že webové stránky zväčša menia svoj dizajn približne každé dva roky.
Doterajšia stránka hlavného mesta prešla poslednou úpravou - okrem každodenných aktualizácií - v marci 2003. Súčasný redizajn spočíval najmä v zmene informačnej architektúry stránok. "Doterajšia podoba začínala byť vzhľadom na množstvo dokumentov už neprehľadná a nekompaktná. Pribudli aj nové navigácie - občan, podnikateľ a návštevník."
V novom dizajne je zatiaľ prístupná len navigácia návštevník. Redizajn stránky bude totiž dokončený až koncom apríla. "Po prekódovaní a preprogramovaní dokumentov budú prístupné v novej podobe aj ostatné navigácie." Rozšírila sa aj jazyková ponuka. Doteraz bola k dispozícii len obmedzená angličtina. V navigácii návštevníka je teraz dokonalejšia angličtina, pribudla aj nemčina, ruština a francúzština.
Priemerne stránky hlavného mesta denne navštívi 1500 záujemcov, v čase konania summitu sa tento počet strojnásobil. Rekordný záujem o ne však ľudia prejavili v období naplavovania mostnej konštrukcie piateho mosta cez Dunaj. Vtedy denne stránky navštívilo 15-tisíc ľudí. (japa)