Zákon ulice je príbehom dvoch gangsterských skupín bojujúcich o kufrík plný peňazí. Okrem dobovej hudby aj zadná projekcia dotvárala atmosféru tridsiatych rokov. FOTO SME - MIROSLAVA CIBULKOVÁ |
Nočné ulice New Yorku, tridsiate roky dvadsiateho storočia, piesne Franka Sinatru, v bare sa odohráva boj dvoch znepriatelených gangov o kufrík plný peňazí, a to všetko prenesené na pódium divadla Aréna.
V sobotňajšej hudobno-tanečnej šou Tanec bez hraníc vystúpilo vyše 100 účinkujúcich novej tanečnej generácie štúdia Jumbo, skupiny Step a Abadá Capoeira Bratislava vo vekovom rozpätí od troch do takmer dvadsiatich rokov. Šou bola rozdelená do troch častí. Po Zákone ulice plnom tempermaného charlestonu nasledoval Detský sen, párty detskej hravosti a súčasných tanečných štýlov. Ohlásený come back niekdajšej detskej speváckej hviezdy Martina Madeja mal byť síce vyvrcholením tejto časti, no publikum miluje malých tanečníkov, čo pre Madeja nevytvorilo práve najideálnejšie prostredie. Navyše nazeinteresovaný divák ťažko pochopil, v čom Madejov come back spočíva.
Posledná časť šou bola zobrazením večného súboja dobra a zla. Scénický tanec na hudbu z filmu Matrix mal strhujucú gradáciu a postava Číňana či zinscenovanie súbojov "zlých a dobrých" dôstojne ukončilo tento milý program, kde publikum v prevažnej miere tvorili príbuzní vystupujúcich. (zor)