Záujem o výstavbu Danubia parku prejavili štyri firmy

Záujem o výstavbu Dunajského rekreačného parku pri Čunove prejavili štyri firmy. Potvrdil to Drahomír Jurčacko, projektant štátneho podniku Vodohospodárska výstavba, ktorý je obstarávateľom projektu. "V predkvalifikačnej fáze sme vyhodnotili ponuky záujem

cov a vybrali sme tri firmy, ktoré najlepšie spĺňali požadované kritériá," povedal Jurčacko. Doplnil, že ide o firmy, ktoré majú sídlo na Slovensku.

Tri vybraté firmy bude obstarávateľ hodnotiť v kvalifikačnej fáze, ktorá bude trvať od začiatku marca do konca mája. Vyhodnotenie tendra a schválenie jeho výsledkov vládou predpokladajú do konca septembra. "Výherca môže s realizáciou projektu začať hneď po ukončení tendra, časový horizont na ukončenie celého projektu sme určili na desať rokov," povedal Jurčacko.

Spoločnosť vyhlásila medzinárodný tender 1. decembra minulého roka, pričom ten sa netýka len samotnej výstavby parku, ale aj dlhodobého prenájmu pozemkov podniku. "Chceme celkovo prenajať 218 hektárov na 99 rokov, na ktorých by mal úspešný uchádzač podľa vopred stanovených podmienok postaviť Danubia park," vysvetlil Jurčacko. Dodal, že predpokladaný rozsah investícií predstavuje 20 až 50 miliónov eur.

Celý pozemok, ktorý je rozdelený na sedem sektorov, je určený na verejnú rekreáciu domácich a zahraničných návštevníkov, pričom realizácia projektu by mala rešpektovať environmentálne požiadavky. Park by mal umožniť interiérové a exteriérové kúpanie, ďalej by mal zahŕňať bežecké chodníky, športové a kultúrne strediská, hotel či cyklistické napojenie na medzinárodnú cyklotrasu Passau - Viedeň - Bratislava - Budapešť.

(sita)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759