SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Aký si, bratislavský futbal?

Oslovili sme Jána Švehlíka, trénera treťoligového futbalového mužstva Slovan B.

1. Čo si myslíte o tom, že futbalovo najlepšie treťoligové mužstvá si nemôžu dovoliť účinkovať v druhej lige?

"Problém je vo financiách a trpí tým futbalová stránka. Bratislavské kluby si v dnešných podmienkach jednoducho nemôžu dovoliť vycestovať napríklad päťkrát za sezónu na východ republiky a do ďalších vzdialených miest Slovenska. Po futbalovej stránke by pritom na druhú ligu najlepšie mužstvá pravdepodobne mali. Riešením je podľa mňa rozdelenie druhej ligy. Pomohlo by to znížiť náklady aj súčasným druholigistom, viacerí z nich majú za terajších podmienok existenčné problémy. Verím, že je reálne, aby sa od sezóny 2006-2007 rozdelila druhá liga na dve skupiny."

Skryť Vypnúť reklamu

2. Ako by sa dal lepšie vyriešiť spôsob financovania klubov?

"Na financovaní by malo participovať mesto, teraz sú väčšinou kluby odkázané len na sponzorov. Ak si ale miestny mecenáš povie, že futbal už nebude podporovať, kluby majú veľké existenčné problémy."

3. Aké dôsledky môže mať likvidácia čoraz väčšieho počtu bratislavských ihrísk?

"Je to proste katastrofa. V Bratislave zanikajú ihriská a je to asi preto, lebo sú v zákonoch legislatívne diery. Malo by sa s tým niečo robiť. Za našich čias mali mladí futbalisti lepšie možnosti v rámci ihrísk, teraz sa zasa zlepšujú iné veci. Projekt futbalových miniihrísk s umelou trávou je dobrý, ale prírodná tráva a klasické rozmery plochy sú nenahraditeľné." (bg)

(Ak máte záujem vyjadriť sa k problematike futbalu v bratislavskom regióne, ozvite sa nám na mailové adresy boris.gajarsky@sme.sk alebo prokop.slovacek@sme.sk, alebo diskutujte priamo na www.bratislava.sme.sk. V rubrike chceme uverejňovať aj názory čitateľov.)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 154
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 404
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 135
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 194
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 733
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 705
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 473
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 624
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 547
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 552
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu