SME

Zmenšenie autobusov rozčúlilo cestujúcich

Na autobusovej linke 88, ktorá premáva medzi Šafárikovým námestím a Petržalkou, pred časom prestali premávať kĺbové autobusy a nahradili ich menšie vozidlá. Do autobusu sa najmä ráno a večer majú ľudia problém zmestiť už na prvej zastávke. Situácia ...

Na autobusovej linke 88, ktorá premáva medzi Šafárikovým námestím a Petržalkou, pred časom prestali premávať kĺbové autobusy a nahradili ich menšie vozidlá. Do autobusu sa najmä ráno a večer majú ľudia problém zmestiť už na prvej zastávke. Situácia je v súčasnosti o to neúnosnejšia, že počas predvianočného času sa v meste pohybuje väčší počet ľudí.Väčšina vozidiel, ktoré nahradili kĺbové autobusy na linke 88, je stará, v havarijnom stave a počas jazdy v nich cítiť štipľavý zápach. Už viackrát na tejto linke cestujúci začali v panike alarmovať vodiča, že niečo horí. Na otázku, prečo sa na linke, kde vždy premávali len kĺbové autobusy, zrazu vozidlá tak radikálne zmenšili, nám Bronislav Weigl z dopravného podniku odpovedal, že podnik iné vozidlá nemá.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Pre technický stav sme museli vyradiť dvadsať kĺbových autobusov." Malé autobusy sú podľa jeho slov v takom zlom stave preto, lebo karosy, ktoré premávajú na linke 88, majú desať až dvanásť rokov. Ich životnosť je pritom len šesť rokov.

Zo Šafárikovho námestia do Petržalky chodí ešte linka 95. Aj na tejto linke sme už zaregistrovali malé vozidlo namiesto kĺbového autobusu. "To muselo byť len náhradné vozidlo, na linke 95 zostávajú naďalej kĺbové autobusy," prisľúbil Weigl. Dúfa, že dopravnému podniku sa na budúci rok podarí nakúpiť nové kĺbové autobusy alebo aspoň spojazdniť niektoré z dvadsiatich vyradených.

Na tému "zmenšenia" linky 88 prebieha čulá diskusia aj na lampárni na internetovej stránke www.bratislava.sk. Viacerí prispievatelia na internetovej stránke si myslia, že problémy v MHD by vyriešilo, keby primátor a poslanci mestskeho zastupiteľstva mali namiesto služobných vozidiel celoročné električenky. "Predstavitelia by boli bližšie k občanom a mohli by citlivejšie reagovať na ich problemy." "Povinne by mali využívať aj nočné spoje," dodal ďalší z diskutujúcich.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 97 042
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 044
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 728
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 462
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 963
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 263
  7. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 034
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 763
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu