Na autobusovej linke 88, ktorá premáva medzi Šafárikovým námestím a Petržalkou, pred časom prestali premávať kĺbové autobusy a nahradili ich menšie vozidlá. Do autobusu sa najmä ráno a večer majú ľudia problém zmestiť už na prvej zastávke. Situácia je v súčasnosti o to neúnosnejšia, že počas predvianočného času sa v meste pohybuje väčší počet ľudí.Väčšina vozidiel, ktoré nahradili kĺbové autobusy na linke 88, je stará, v havarijnom stave a počas jazdy v nich cítiť štipľavý zápach. Už viackrát na tejto linke cestujúci začali v panike alarmovať vodiča, že niečo horí. Na otázku, prečo sa na linke, kde vždy premávali len kĺbové autobusy, zrazu vozidlá tak radikálne zmenšili, nám Bronislav Weigl z dopravného podniku odpovedal, že podnik iné vozidlá nemá.
"Pre technický stav sme museli vyradiť dvadsať kĺbových autobusov." Malé autobusy sú podľa jeho slov v takom zlom stave preto, lebo karosy, ktoré premávajú na linke 88, majú desať až dvanásť rokov. Ich životnosť je pritom len šesť rokov.
Zo Šafárikovho námestia do Petržalky chodí ešte linka 95. Aj na tejto linke sme už zaregistrovali malé vozidlo namiesto kĺbového autobusu. "To muselo byť len náhradné vozidlo, na linke 95 zostávajú naďalej kĺbové autobusy," prisľúbil Weigl. Dúfa, že dopravnému podniku sa na budúci rok podarí nakúpiť nové kĺbové autobusy alebo aspoň spojazdniť niektoré z dvadsiatich vyradených.
Na tému "zmenšenia" linky 88 prebieha čulá diskusia aj na lampárni na internetovej stránke www.bratislava.sk. Viacerí prispievatelia na internetovej stránke si myslia, že problémy v MHD by vyriešilo, keby primátor a poslanci mestskeho zastupiteľstva mali namiesto služobných vozidiel celoročné električenky. "Predstavitelia by boli bližšie k občanom a mohli by citlivejšie reagovať na ich problemy." "Povinne by mali využívať aj nočné spoje," dodal ďalší z diskutujúcich.