ILUSTRAČNÉ FOTO SME - MIROSLAVA CIBULKOVÁ
Podľa trvalého bydliska mi zásielky chodia na poštu na Záhradníckej 95. Pravdepodobne je to tak aj na ďalších poštách, neviem, že obmedzili skladovanie balíkov na desať dní. Po siedmom dni sa za skladovanie platí denne poplatok desať korún.
Je to pochopiteľné, pošty nemajú priestory na dlhodobé skladovanie zásielok. Nepochopiteľné je niečo iné. To, že do týchto desiatich dní zaratúvajú aj dni pracovného pokoja a sviatky! Pritom v sobotu je otvorené len tri hodiny, v nedeľu vôbec.
Prečo ma to vlastne celé hnevá? Keď som sa vrátila z dovolenky, našla som v schránke oznam, že si mám vybrať balík do desiatich dní. Pricestovala som v piatok po polnoci, desiaty deň bol pondelok. V sobotu som otváracie hodiny pošty z pochopiteľných dôvodov prespala. Preto som v pondelok ráno už o ôsmej - čo je otváracia hodina pošty, telefonovala na číslo uvedené na ozname o zásielke.
Veľmi mi záležalo na tom, aby mi balík neodoslali naspäť, už som nemala šancu znovu ho získať. Preto som sa chcela dohodnúť, že si balík v popoludňajších hodinách vyzdvihnem. Bola som totiž už mesiac objednaná na pravidelnú lekársku kontrolu.
V ten pondelok som celú hodinu každých desať minút telefonovala na uvedené číslo, ale za celý ten čas nikto nezodvihol. Keď som sa na poštu konečne dostala, môj balík vraj už poslali naspäť. Vtedy som ešte dúfala, že do lehoty desiatich dní sa nezaratúva aspoň nedeľa. Mýlila som sa.
Tak som sa nahnevala a aj mi prišlo ľúto, že som sa pracovníčky pri okienku ani nespýtala, prečo uvádzajú telefónne číslo, na ktoré sa nedá dovolať. Kto by sa hádal? A myslím, že nie som jediná, komu sa stalo čosi podobné.
Autor: VERONIKA BÁŠOVÁ