SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

"pavúčí" muži

Reklamný plagát lákajúci na premiéru Spidermana - Pavúčieho muža 2 inštalovali včera na Kamennom námestí ďalší dvaja "pavúčí" muži. Druhý diel dobrodružstiev tohto komiksového hrdinu bol aj uplynulý víkend na vrchole rebríčka návštevnosti amerických ...


FOTO SME - MIROSLAVA CIBULKOVÁ



Reklamný plagát lákajúci na premiéru Spidermana - Pavúčieho muža 2 inštalovali včera na Kamennom námestí ďalší dvaja "pavúčí" muži. Druhý diel dobrodružstiev tohto komiksového hrdinu bol aj uplynulý víkend na vrchole rebríčka návštevnosti amerických kín. Podľa nedeľných odhadov hollywoodskych štúdií Spiderman 2 utŕžil počas druhého víkendu 46 miliónov dolárov a za 12 dní od uvedenia do kín 257,3 milióna. Film, ktorý stál asi 200 miliónov dolárov, zarobil podla štúdia Columbia zatiaľ asi o 20 miliónov viac než za rovnaký čas prvý diel.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  4. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  5. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  6. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  7. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  8. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  9. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  10. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 29 473
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 836
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 995
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 511
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 454
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 053
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 516
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 456
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 326
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 4 990
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu