SME
Nedeľa, 29. november, 2020 | Meniny má VratkoKrížovkyKrížovky

Reprezentácia stratila Minčíka, šancu dostane v Skopje

Najsilnejšia slovenská olympijská disciplína vodných slalomárov je kanoe jednotlivcov. Získali sme v nej už tri medaily, Michal Martikán zlato a striebro (1996, 2000) a Juraj Minčík bronz (2000). Konkurencia v nej tento rok získala ešte viac na sile.


Juraj Minčík pri svojom vystúpení na majstrovstvách Európy 2002 v Čunove. ŠTARTFOTO - PETER POSPÍŠIL



Žiaľ, na úkor pretekára ŠKP Bratislava Juraja Minčíka. Práve bez bronzového medailistu na poslednej letnej olympiáde v Sydney je zložená reprezentácia Slovenska pre tento rok.

Rozhodli o tom štyri preteky v Čunove a uplynulý víkend v Liptovskom Mikuláši v rámci Medzinárodného tatranského slalomu. Minčíka predbehli kanoisti z Liptovského Mikuláša Michal Martikán, Alexander Slafkovský a Dušan Ovčarík. "Som, samozrejme, smutný. Šancu však dostanem aspoň na majstrovstvách Európy prvý júnový víkend v Skopje, lebo Michal Martikán sa pripravuje na olympiádu a do Skopje nejde. Rovnako by som nemal chýbať o dva týždne na pretekoch tretieho kola Svetového pohára v Merane," rozhovoril sa rodák zo Spišskej Starej Vsi.

Nominácia do reprezentácie bola dôležitá aj z pohľadu augustovej olympiády v Aténach. "Už majstrovstvá sveta v Augsburgu mi minulý rok nevyšli a zhoršil som si šance postúpiť na olympiádu. Teraz ma predbehli ešte aj Slafkovský s Ovčaríkom. Myslím si, že sú naozaj takí dobrí. Naša štvorica sa výkonmi vyrovnala, za nami je menšia diera. Bolo jasné, že si jeden z nás dá pauzu, bohužiaľ, čierneho Petra mám ja. Minule to bol Ovčarík. Nie som na tom výkonnostne horšie, skôr som mal menej šťastia," vysvetlil Minčík.

Na slalomoch v Liptovskom Mikuláši vládlo chladné počasie a okrem športovej smoly Minčík navyše aj prechladol. Musel ležať doma v Bratislave s teplotami. Už dnes má však v pláne tréning na kanáli v Čunove. "Každé preteky jazdím naplno. Na majstrovstvách Európy chcem urobiť dobrý výsledok a vylepšiť si reputáciu. Nerád by som hovoril o umiestnení, chcem ukázať dve pekné jazdy a poriadne zamakať. V Skopje som ešte nebol. Informácie mám od Poliakov, videl som aj fotky. Je to dosť jednoduchá voda," dodal Minčík. KAROL SVOZIL

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bývanie v meste predlžuje život
  2. Zodpovedné podnikanie je témou aj pre slovenské spoločnosti
  3. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  4. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  5. Aká je chémia vôní
  6. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  7. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  8. Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?
  9. Tento rok by mal 70: Legenda Karola Duchoňa ožije u vás doma
  10. Hubert – keď život chutí už 195 rokov
  1. Darček? Špičková autonavigácie Mio Spirit 8670 Full EÚ Lifetime!
  2. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  3. Aké sú dopady pandémie na financie ľudí?
  4. Účastníci charitatívneho behu No Finish Line nabehali 26 007 km
  5. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  6. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  7. Počúvaním hluku chránime váš sluch
  8. Aká je chémia vôní
  9. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  10. Tipy na cenovo výhodné vianočné darčeky, ktoré aj potešia
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 31 892
  2. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 16 281
  3. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 15 506
  4. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 11 760
  5. Predplatená telefónna karta s kreditom 10 € v denníku SME 9 491
  6. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 9 056
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 550
  8. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 8 498
  9. Aká je chémia vôní 8 414
  10. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 8 347
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu