FOTO - Archív
Porotcovia, grafickí dizajnéri zo Slovenska a okolitých krajín, ocenili na logu zjednodušenie Hradu ako najvýraznejšieho symbolu mesta, páčila sa im aj široká variabilita loga v rôznych formách.
Súťaž o nové logo vypísali koncom januára, uzávierka bola 5. marca. Spolu 966 návrhov do nej poslalo 610 súťažiacich, najmladší mal desať rokov, najstarší cez sedemdesiat. Väčšina ľudí použila vo svojom návrhu loga práve siluetu Hradu.
S prácami všetkých autorov, ktorí sa prihlásili do verejnej súťaže, sa budú môcť Bratislavčania zoznámiť na výstave v druhej polovici júna pri príležitosti otvorenia Kultúrneho leta.
Nové logo ešte mesto musí ošetriť ochrannými právami a vytvoriť k nemu dizajn manuál. Na webovej stránke či úradných dokumentoch by sa malo objaviť v letných mesiacoch. (mk)