SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Nový garant má Ostrovom pomôcť viac

Každý, kto kupuje výrobky označené logom Ostrovov života, prispieva na konto projektu, ktorý vybavuje nemocnice zariadeniami zachraňujúcimi detské životy v stave kritického ohrozenia. Spustenie projektu Ostrovy života na Slovensku zabezpečil a veľmi ...

Každý, kto kupuje výrobky označené logom Ostrovov života, prispieva na konto projektu, ktorý vybavuje nemocnice zariadeniami zachraňujúcimi detské životy v stave kritického ohrozenia. Spustenie projektu Ostrovy života na Slovensku zabezpečil a veľmi úspešne pripravil aj jeho dve predchádzajúce etapy (zozbieralo sa osem miliónov korún) Detský fond SR. Hoci má aj medzinárodnú záštitu, v tretej etape už nefiguruje. Ostrovy života si pod patronát zobrala Nadácia Markíza.

Predsedníčka Detského fondu SR Alena Synková, ktorú podľa jej vyjadrenia o zmene nikto oficiálne neinformoval, sa rozhodla vec nekomentovať: „Podstatné je, aby projekt bežal ďalej. My robíme aj iné projekty.“

Skryť Vypnúť reklamu

Predseda správnej rady Nadácie Markíza Pavol Rusko v telefonickom rozhovore povedal: „My sme vôbec nevedeli, že je za tým nejaký Detský fond. Nevyvíjali sme žiadnu snahu, aby sme tento projekt získali. Oslovili nás z CD-Ogilvy&M. Vôbec nie je pravda, ako som počul, že by sme im to ani neodvysielali, keď to nie je naše.“ Kvôli úplnosti treba podotknúť, že televízia Markíza vysielala reklamné šoty bezplatne, ako nás informovala Alena Synková.

Richard Jajcay z agentúry CD-O&M Bratislava o zmene povedal, že spolu s autorom ideovej koncepcie Ostrovov života - BBK Praha - sa rozhodli v treťom ročníku projektu posilniť mediálnu viditeľnosť tohto charitatívneho projektu, a preto oslovili Nadáciu Markíza, aby sa ujala úlohy garanta.

„Veríme, ze mediálne známe osobnosti z Nadácie Markíza pomôžu projektu dostať sa ešte viac do povedomia verejnosti a naplniť tak základný humanitárny cieľ Ostrovov života,“ povedal Jajcay a dodal, že pani Synkovú ešte pred týmto rozhodnutím telefonicky kontaktoval zástupca BBK Praha.

Skryť Vypnúť reklamu

JANA MARTINKOVÁ

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Hygge ako životný štýl
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  5. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  6. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  7. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  8. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  9. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  10. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 33 711
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 32 648
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 914
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 10 244
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 180
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 591
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 885
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 678
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 595
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 622
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu