Nový garant má Ostrovom pomôcť viac

Každý, kto kupuje výrobky označené logom Ostrovov života, prispieva na konto projektu, ktorý vybavuje nemocnice zariadeniami zachraňujúcimi detské životy v stave kritického ohrozenia. Spustenie projektu Ostrovy života na Slovensku zabezpečil a veľmi ...

Každý, kto kupuje výrobky označené logom Ostrovov života, prispieva na konto projektu, ktorý vybavuje nemocnice zariadeniami zachraňujúcimi detské životy v stave kritického ohrozenia. Spustenie projektu Ostrovy života na Slovensku zabezpečil a veľmi úspešne pripravil aj jeho dve predchádzajúce etapy (zozbieralo sa osem miliónov korún) Detský fond SR. Hoci má aj medzinárodnú záštitu, v tretej etape už nefiguruje. Ostrovy života si pod patronát zobrala Nadácia Markíza.

Predsedníčka Detského fondu SR Alena Synková, ktorú podľa jej vyjadrenia o zmene nikto oficiálne neinformoval, sa rozhodla vec nekomentovať: „Podstatné je, aby projekt bežal ďalej. My robíme aj iné projekty.“

Predseda správnej rady Nadácie Markíza Pavol Rusko v telefonickom rozhovore povedal: „My sme vôbec nevedeli, že je za tým nejaký Detský fond. Nevyvíjali sme žiadnu snahu, aby sme tento projekt získali. Oslovili nás z CD-Ogilvy&M. Vôbec nie je pravda, ako som počul, že by sme im to ani neodvysielali, keď to nie je naše.“ Kvôli úplnosti treba podotknúť, že televízia Markíza vysielala reklamné šoty bezplatne, ako nás informovala Alena Synková.

Richard Jajcay z agentúry CD-O&M Bratislava o zmene povedal, že spolu s autorom ideovej koncepcie Ostrovov života - BBK Praha - sa rozhodli v treťom ročníku projektu posilniť mediálnu viditeľnosť tohto charitatívneho projektu, a preto oslovili Nadáciu Markíza, aby sa ujala úlohy garanta.

„Veríme, ze mediálne známe osobnosti z Nadácie Markíza pomôžu projektu dostať sa ešte viac do povedomia verejnosti a naplniť tak základný humanitárny cieľ Ostrovov života,“ povedal Jajcay a dodal, že pani Synkovú ešte pred týmto rozhodnutím telefonicky kontaktoval zástupca BBK Praha.

JANA MARTINKOVÁ

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  7. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  8. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  1. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  2. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  5. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  6. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  9. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  10. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 977
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 6 902
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 635
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 245
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 779
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 683
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 452
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 867
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 864
  10. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 852