SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Bratislava chce byť atraktívnejšia pre občanov a turistov

Bratislava 18. februára (TASR) - Zefektívniť činnosť v oblasti kultúry a cestovného ruchu pre potreby mesta, skvalitniť a oživiť kultúrne dianie, spríjemniť ...

Bratislava 18. februára (TASR) - Zefektívniť činnosť v oblasti kultúry a cestovného ruchu pre potreby mesta, skvalitniť a oživiť kultúrne dianie, spríjemniť a zjednodušiť pobyt turistom, skvalitniť informovanosť obyvateľov i návštevníkov sú hlavné zámery nového Bratislavského kultúrneho a informačného strediska (BKIS).

"Chceme, aby naša inštitúcia bola vstupnou bránou do mesta a mala nového ducha otvorenej spolupráce s rôznymi partnermi," uviedol na dnešnej tlačovej konferencii riaditeľ BKIS Vladimír Grežo.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa primátora Andreja Ďurkovského je potrebné zlepšiť koordináciu podujatí v meste aj v súvislosti s rozvojom cestovného ruchu. Preto mesto podporí spoluprácu s okolím Bratislavy a má záujem výrazne zlepšiť kontakty s metropolami susedných krajín, najmä Prahou, Viedňou a Budapešťou.

Novú podobu bude mať informačný mesačník Kam v Bratislave, ktorý vo februári nevyšiel. "Pripravujeme jeho koncepciu a chceme ho predstaviť 24. apríla na Deň Bratislavčanov," dodala Alexandra Bučková, nová členka manažmentu BKIS zodpovedná za cestovný ruch. Ďalším veľkým podujatím bude 30. apríla a 1. mája oslava vstupu SR do Európskej únie.

BKIS je mestská organizácia, ktorá vznikla 1. januára 2004 zlúčením PKO, Bratislavskej informačnej služby a Mestského kultúrneho strediska.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  3. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  4. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  5. Magazín SME Ženy už v predaji
  6. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  8. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  1. Magazín SME Ženy už v predaji
  2. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  3. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  4. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  5. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  6. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  7. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  8. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 35 832
  2. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 24 100
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 19 310
  4. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 260
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 16 661
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 13 587
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 306
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 332
  9. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 303
  10. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 10 757
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu