SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Pre kampaň predstavenia Blbec na večeru vybrali „županovu farbu"

Asi pred týždňom sa v Bratislave objavili billboardy s hercom Ivanom Vojtekom. Tieto billboardy majú byť pozvánkou na novú premiéru divadla Nová Scéna Blbec na večeru. Na billboarde je nápis Voľte s chuťou a pod ním je názov divadelnej premiéry Blbec ...


Asi pred týždňom sa objavili billboardy s hercom Ivanom Vojtekom, ktoré pozývajú na novú premiéru divadla Nová Scéna Blbec na večeru.



Asi pred týždňom sa v Bratislave objavili billboardy s hercom Ivanom Vojtekom. Tieto billboardy majú byť pozvánkou na novú premiéru divadla Nová Scéna Blbec na večeru. Na billboarde je nápis Voľte s chuťou a pod ním je názov divadelnej premiéry Blbec na večeru. Farba pozadia plagátu je totožná s tou, ktorá bola použitá na billboarde kandidáta na prezidenta Ľuba Romana. Roman, župan Bratislavského kraja, na ňom ďakoval občanom za všetko, čo spolu s ním dokázali. Billboardy s Vojtekom sa objavili až po županovej reklame.

„Je to pokus o moje zneváženie za štátne peniaze. Nová scéna je štátnym divadlom, napojeným na štátny rozpočet. Smutné," povedal na adresu tejto „zhody pozadí" Roman.

Wanda Hrycová, riaditeľka divadla Nová scéna tvrdí, že kampaňou nechceli nikoho znevažovať či parodovať. „Kreatívny návrh sa realizoval začiatkom decembra. Vtedy sme nemohli tušiť, ako bude vyzerať prezidentský billboard bratislavského župana. Cieľom kampane bolo predstaviť širokej verejnosti Tuliho Vojteka ako Blbca v novom predstavení Novej scény. Nápis Voľte s chuťou, ktorý je súčasťou billboardu, nabáda potencionálneho diváka zvoliť si na večer program v podobe nášho nového predstavenia, francúzskej komédie Blbec na večeru."

To, že farba pozadia billboardu je totožná s farbou billboardu jedného z prezidentských kandidátov, považuje Hrycová za náhodu. „V rovnakom čase boli v meste napríklad aj ďalšie billboardy s podobným pozadím. Propagovali produkt jedného z mobilných operátorov."

Ľubo Roman, ktorý bol v minulosti riaditeľom Novej scény, bol obvinený za podpísanie nevýhodných nájomných zmlúv. Kauza Nová scéna vznikla po tom, čo v roku 2002 podal minister Kňažko po kontrole v divadle trestné oznámenie na jej bývalého riaditeľa Ľuba Romana. Vyšetrovateľka prípad odložila a vzápätí Kňažko, riaditeľka divadla Wanda Hrycová a bývalý riaditeľ Andy Hryc podali na vyšetrovateľku sťažnosť. Prokurátor ju však zamietol, čím konanie vyšetrovateľky odobril. Andy Hryc na to reagoval tým, že opäť podal trestné oznámenie - tentoraz na prokurátora. Ľubo Roman medzitým žiadal, aby sa mu ministerstvo kultúry ospravedlnilo a aby sa vyvodili personálne dôsledky na odbore kontroly, ktorý vyrobil materiál.

Do kauzy zasiahol naposledy minister kultúry Rudolf Chmel, ktorý pred viac ako rokom vyhlásil, že prípad bude opäť komplexne auditovaný, aby ministerstvo získalo komplexnejší pohľad. Ľubovi Romanovi, predsedovi Bratislavského samosprávneho kraja, sa však zatiaľ ministersto kultúry neospravedlnilo.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  4. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  7. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  8. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 25 008
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 18 051
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 905
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 314
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 641
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 6 817
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 756
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 716
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 433
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 991
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu