Bratislavský magistrát vyhlasuje súťaž o logo mesta

Bratislava 28. januára (TASR) - Logo ako oficiálnu značku mesta v komunikácii s občanmi, inštitúciami a turistami chce od mája 2004 používať Bratislava.

So Slovenským centrom dizajnu preto vypisuje verejnú neanonymnú súťaž, ktorej sa môžu zúčastniť odborníci i laická verejnosť.

Aplikácia víťazného loga sa použije na úradných a informačných materiáloch, služobných autách, prvkoch malej architektúry v uliciach a parkoch, na webovej stránke, pri kultúrnych podujatiach a iných príležitostiach.

"Logo a jednotný vizuálny štýl mesta je dôležitý pre jeho rozvoj a prezentáciu najmä po vstupe do Európskej únie," zdôvodnil na dnešnej tlačovej konferencii primátor Andrej Ďurkovský.

Podmienky súťaže budú od 1. februára zverejnené na webových stránkach vypisovateľov www.bratislava.sk a www.sdc.sk. Návrhy treba zaslať do 5. marca a 17. marca ich vyhodnotí sedemčlenná medzinárodná porota. Víťaz získa 100 000 Sk a najlepšie návrhy budú zverejnené na výstave v Primaciálnom paláci.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  7. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný
  1. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  2. Vysoká hra o súdne trovy
  3. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  4. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  5. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  6. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Ako na refinancovanie hypotéky
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 11 823
  2. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 10 433
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 719
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 643
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 782
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 478
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 078
  8. Splnený sen 1 745
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 676
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 440