SME

Majú strach z reklám na kľučkách

V lete sa každý hrozí, že po návrate z dovolenky nájde vykradnutý byt. Podľa skúseností policajtov počet vlámaní do bytov v lete klesá.

Počas minulého leta klesol v Bratislave počet vlámaní do bytov z 56 na 46 mesačne. „Najviac sa vykrádajú byty na jeseň a na jar,“ hovorí policajná hovorkyňa Silvia Miháliková.

V roku 2001 bolo zaevidovaných 779 krádeží a vlámaní do bytov, minulý rok toto číslo kleslo na 673 ochudobnených majiteľov bytov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Umiestňovanie reklám na kľučky bytov však čoraz viac zneisťuje Bratislavčanov. Pociťujú to ako informáciu pre zlodejov, ktorý byt je voľný. Podobne tak urobila aj istá bratislavská jazyková škola. Prostredníctvom reklamných vešiačikov, ktoré vešala priamo na dvere do bytov, sa snažila dostať bližšie k svojim zákazníkom. „Koncom júla sme dostali od občanov sťažnosť a o štyri dni už bola vyriešená. Išli sme za vedením jazykovej školy a oni si uvedomili, že ich konanie bolo nelogické, a zastavili distribúciu reklamných vešiačikov na dvere,“ hovorí Miháliková. Takáto reklama nie je určená žiadnym predpisom, ale podľa slov policajnej hovorkyne s ňou nemajú takmer žiadne skúsenosti, teda ani problémy.

SkryťVypnúť reklamu

(man)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 809
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 317
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 145
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 261
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 798
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 009
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 845
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 482
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu