Obaja sa spoznali pred pár rokmi, keď Pavol dostal Michalov text na posúdenie. „Do toho rukopisu som sa nepúšťal nadšený, mladých a talentovaných autorov som mal už dosť,“ povedal Minár. Poviedka Silný pocit čistoty sa mu však zapáčila, najmä nápad s lepidlom, prvý raz použitým ako nástroj vraždy. Spoluprácu na knihe zavŕšili masívnou reklamnou kampaňou. Michal dostal za meno značku TM. Na verejnosti rozšírili, že Michala vybralo veľké svetové vydavateľstvo, aby sa kniha predávala pod jeho menom. a zarobila tak peniaze. „Celú stratégiu však mnoho ľudí nepochopilo,“ zasmial sa Michal, „novinári mi stále kládli otázky, či mi neprekáža byť hračkou v rukách vydavateľa.“ „Chceli sme len poukázať, že aj na literatúre sa zarába,“ vysvetlil Pavol Minár. „V komunizme sme sa naučili nerobiť reklamu knihám.“
Možno aj preto sa mu jeho kolegovia v reklamnej agentúre čudovali, keď začal robiť kampaň pre Lovcov a zberačov. „V škole nás neučia, že literatúra je zaujímavá! Učíme sa encyklopedicky, a tak sa nečudujme, že mladí vo všeobecnosti čítajú málo.“
Na záver Revov Michal prečítal úryvok zo svojho najnovšieho románu Posledný hit o islandskom dídžejovi žijúcom v Bratislave.
Najbližšie stretnutie priaznivcov literatúry sa bude konať až 10. septembra, po prázdninách prídu hviezdy ako Halina Pawlowská alebo Milan Lasica. k