Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Do Viedne sa z hlavnej stanice nedostanete (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Zaváadzajúci nadpis

V článku sa jasne píše že z Hlavnej stanice premáva NAD (náhradná autobusová doprava) do ŽST Petržalka. Problém je že zo ŽST Devínska Nová Ves NIE JE zabezpečená NAD. Denne cestujem zo stanice ŽST Devínska Nový Ves do Viedne a mám na úsek ŽST Deívnska Nová Ves - Wien Südbahnof Ost zakúpený mesačný lístok. Našťastie výluka prebieha iba v čase od 8:10 do 15:10, takže ranný aj večerný spoj mi ide bez obmedzenia. Takže smetiari, opravte si nadpis, správne by mal znieť: Do Viedne sa z Devínskej Novej Vsi nedostanete. S podtitulkom: Z Hlavnej stanice premáva náhradná autobusová doprava do ŽST Petržalka. Výluka bude v dňoch 22. 11. 2011 až 24. 11. 2011 v čase od 8:10 do 15:10. Ranné vlaky ktoré využíva veľa cestujúcich budú bez obmedzenia, rovnako poobedené. Potom info o časoch odchodov NAD a prípoje vlakov... Ako vždy, ak ide o dopravu tak SMEtiari sa predviedli...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dodatok

Samozrejme informoavnie zo strany ZSSK absolútne mizerné. Predavačka lístkov v DNV nič nevedela, info mala odo mňa. Letáky, ak nejaké boli, neboli dostatočné. Rovnako mal vlakový personál povinne informovať! Načo tam sú? Iba aby kontorlovali lístky? To iné nezvládnu? Úbohé.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja mam skusenosti ze rakuski sprievodcovia o vylukach bezne informuju niekolko dni vopred... neviem ako to bolo pri tejto vyluke, nesiel som tade.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne tak

Je to uz par rokov, co som takto cestoval pravidelne, ale pamatam si napriklad, ako sprievodca (rakusky) par dni pred zmenou grafikonu este aj novy grafikon na tuto trat rozdaval. zadarmo. To je vazne taky problem danu informaciu vyvesit aj v supravach premavajucich na tejto relacii? Fakt si ta demagogicka krava mysli, ze niekto cestujuci pravidelne si ma pred kazdou jazdou kontrolovat ich stranky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

haha, na železniciach ŽSSK rozdáva cestovné tlačoviny (odchody vlakov) akurát uzlová žst. Nové Zámky, ktorá si ich aj sama iniciatíne spracúva (nie oficiálna tlač ŽSR/ŽSSK). Takže o nejakých skladačkách traťových CP, nedajbože o akciových ponukách, môže cestujúci iba snívať, prípadne vycestovať na také železnice, ako sú OBB, DB, či 'privátni' dopravcovia v cudzích krajinách. A potom cestovať podľa nich prstom na mape. V tomto sme u nás hádam na úrovni predparných železníc...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...dokonca u ŽSSK nejestvujú ani len tradiční "vlakoví sprievodcovia" (vnútroštátne IC-vlaky ŽSSK), hoci vlakový rozhlas o nich cestujúcich informuje...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No minimalne este pol roka dozadu existovali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Erik,

vytláčať informačné letáky na výluku trvajúcu pár dní je úplne zbytočné, boli by to oknom vyhodené peniaze. Iná vec je, ak sa jedná o 78 dňovú výluku s komplikovanou náhradnou autobusovou dopravou, ako teraz na trati DS-BNM. Tu aspoň minimálne v prvé dni rozdávali aj CP náhradných autobusov.

Za "komunistov" ale bolo dobrým zvykom rukou písať veľké, dobre viditeľné oznamy, ktoré vyvesovali vo vestibuloch pri dverách, ktoré viedli ku vlakom. Tento zvyk mal zostať aj teraz, lebo naozaj nie každý kontroluje denne na internete to, či jeho konkrétny denne jazdiaci robotnícky spoj následkom výluky v nejaký deň pôjde, alebo nie.
Oznam na webe by mal byť samozrejmosťou, dokonca povinnosťou, ale tento oznam nájde iba náhodný, nepravidelný cestujúci, ktorý si hľadá vhodný spoj. Ostatných pravidelne cestujúcich by mala nájsť výveska vo vestibule, informácia v médiách a pod. Informáciu od sprievodcu nečakaj, lebo ten, čo kontroluje lístky vo vnútroštátnom vlaku Kúty-BA o výluke nemá ani šajnu a garantujem ti aj to, že ešte nikdy nikto mu nedal pri nástupe do zmeny za povinnosť informovať o výluke tých, ktorí podľa lístka v DNV prestupujú na viedenský vlak.

V lete 2011 bola výluka na tejto trati tiež a nejaký expert s obmedzenou mozgovou kapacitou z obchodného oddelenia ZSSK dal pokyn na nasledujúce hlásenie v staničnom rozhlase BA hl.: "Vlak Rex číslo ....... do Viedne je z technických príčin odrieknutý. Žiadame cestujúcich aby použili iný druh dopravy". Takéto hlásenie som už počul aj inokedy a vždy bola za tým porucha rušňa, či nehoda-samovražda a následný vlak už išiel normálne.
Bol som na stanici služobne, tak som aj o hodinu počul hlásenie, že z tech. príčin nepôjde ani vtedy aktuálny vlak. Bolo mi to čudné, že sú dva vlaky za sebou odrieknuté, tak som sa opýtal výpravcu, či sa stala nejaká nehoda. Odpovedal mi, že sa koná plánovaná výluka, preto do 18:00 vlaky BA lh.-Viedeň nepremávajú.
Proste ten fušer z marketingu ZSSK bol na takej nízkej mentálnej úrovni, že nedokázal skoncipovať hlásenie o tom, že vlaky pre plánovanú výluku do 18:00 nepremávajú, ale že je možné použiť spoje jazdiace v hodinovom takte z Petržalky s odchodom vždy na 32. minúte. A že tam ich dovezie MHD linka 93 a na cestu treba 15 minútový lístok.
ZSSK v jednom hlásení vytvárala dojem o tom , že jeden spoj vypadol náhodou, a cestujúcich zároveň posielala ku konkurencii. Keď ZSSK je na tak nízkej úrovni ohľadom podávania informácií, tak čo tam čakáš vyššie od SME? Oni píšu iba to, čo im dá ZSSK, na odborné oplňujúce otázky redaktor vycvičený nie je. A napokon kto by mu ich aj dal na ZSSK?

Už to je pokrok, že aspoň zaviedli ten náhradný autobus, aj keď zmysel má iba vtedy, ak počká na všetky prípoje (vrátane toho hlavného z Kútov) a potom prepraví cestujúcich do Petržalky a tajomší vlak ten autobus počká aj za cenu malého meškania. Ale na GR ZSSK ešte musí vymrieť viac generácií úradníkov a politických nominantov, aby konečne kompetentne začali myslieť a pracovať v prospech cestujúcich....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

NAD

ZSSK by mali zabezpečiť že v prípade potreby je možné použiť lístok na vlak aj pre spoje MHD (autobusy, trolejbusy, električky) v rámci mesta pri presune medzi železničnými stanicami!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re

hmmm..."vo vlaku nikto neinformoval"... minuly tyzden stvrtok urcite vo vlaku z/do Petrzalky hlasili...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re2

pre doplnenie...rakuski...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ini tam nie su ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V každom prípade, ide po čase o prvé vnútroštátne spoje ŽSSK do stanice BA-Petržalka, i keď len autobusové; v grafikone osobnej dopravy (2011)2012 traťový úsek ŽSR 132 Bratislava - Petržalka - Rusovce pre istotu úplne zrušili (už ani "aspoň" prázdne tabuľky)... Otázkou ostáva, načo sa teda budovala megalomanská petržalská stanica s ostrovným nástupišťom č. 2...
http://www.bahnbilder.de/name/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mikrofon vo vlaku je na to aby sa do neho spievalo karaoke, ci nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a čo SMS.ky...?? nefungujú...??

a čo takto poslať jednú blbú SMS.ku.každém na slovensku...!! na mobil alebo na pevnú linku a bol by pokoj.
Vybavené..považujte sťažnosť za vybavenú.
pretože keď má niekto schôdzku vo Wien mal by si najprv zavolať Aerolínie slovenský železníc či budú k dipozícii na jednanie a schôdzku ich vlaky a či tam je zapojený aj jedálensky voz s mäkkším pérovaním.! aby sa neoblial zeleným čajom.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho