SME

Kratochvílová potvrdila, že bude kandidovať za Sieť v Bratislave

Šéfku odboru dopravy v Starom Meste podporia Sieť, SDKÚ, Most a SaS, chce zlepšiť verejný priestor.

Kratochvílová a Procházka.Kratochvílová a Procházka. (Zdroj: SITA)

BRATISLAVA. Tatiana Kratochvílová v nedeľu oficiálne potvrdila, že bude kandidovať na primátorku Bratislavy za stranu Sieť.

V jesenných voľbách ju podporia aj strany SDKÚ, Most a SaS, ktoré sa so Sieťou dohodli aj na spolupráci pri voľbách poslancov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Informácia o tom, že bude kandidovať za koalíciu štyroch strán, sa dostala na verejnosť koncom augusta, vtedy ju ešte nepotvrdila.

Prečítajte si tiež:Bratislava má novú koalíciu, Kňažka ani Nesrovnala nechcúČítajte 

Reklamy a aktivisti

Kratochvílová je súčasnou šéfkou odboru dopravy v Starom Meste. V minulosti riadila aj cestné hospodárstvo na bratislavskom magistráte.

SkryťVypnúť reklamu

Jednou z jej priorít je teda oblasť dopravy, ktorej sa podľa jej slov venovala väčšinu svojej kariéry.

„Viem rozoznať, čo je v zlepšení dopravnej situácie v Bratislave len zbožným prianím a čo má šancu na realizáciu,“ povedala Kratochvílová s tým, že doprava je kľúčovým parametrom života v meste.

Ďalšou oblasťou, ktorej sa chce venovať, je kvalita verejného priestoru.

Podľa Kratochvílovej verejný priestor v hlavnom meste trpí na nedostatočnú údržbu komunikácií, ale aj na výrub stromov namiesto ich výsadby.

Problémom hlavného mesta je podľa kandidátky na primátora aj veľké množstvo nelegálnych reklamných plôch, chýbajúce cyklotrasy či oddychové zóny.

Ak by sa stala primátorkou, priestor chce dať aj mladým aktivistom, vďaka ktorým ožívajú napríklad doteraz zanedbané priestranstvá.

SkryťVypnúť reklamu

Dôležitá je podľa nej aj užšia spolupráca mestských častí s magistrátom.

Kampaň zaplatí Sieť

Ako uviedla Kratochvílová, jej kampaň bude z bankového úveru financovať strana Sieť.

Celkovú sumu zatiaľ neprezradila, podľa nej sa zatiaľ na príprave kampane ešte pracuje.

Strana Sieť svoju kandidátku na bratislavskú primátorku predstavila približne dva mesiace pred voľbami.

„Zhodli sme sa, že bratislavská radnica potrebuje kombináciu odbornej skúsenosti a dostatočnej vzdialenosti od sveta politických strán,“ povedal predseda Siete Radoslav Procházka.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 18 357
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 936
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 546
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 958
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 462
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 431
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 944
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 504
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  2. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  3. Irena Šimuneková: Čriepky z Bratislavy - Keď utícha ruch veľkomesta...
  4. Radko Mačuha: Ako fénix z popola.
  5. Radko Mačuha: Praskliny na Bratislavskom hrade.
  6. Radko Mačuha: Budova, ktorá dala celému námestiu skutočný význam. (cyklus Bratislavská krutosť)
  7. Ľuboš Vodička: Prešporskí báječní muži na lietajúcich strojoch: Ján Bahýľ
  8. Radko Mačuha: Prešporská kasáreň maľovaná (cyklus Bratislavská krutosť)
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 448
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 659
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 461
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 746
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 463
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 380
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 352
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 436
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu