SME

Župa spustí integrovanú dopravu v septembri 2012

V autobusch spoločnosti Slovak Lines nainštalovali 205 nových označovačov cestovných lístkov. Zatiaľ budú slúžiť na zber dát.

V kraji by sa malo dať cestovať s jedným lístkom.V kraji by sa malo dať cestovať s jedným lístkom. (Zdroj: Bratislavský samosprávny kraj)

BRATISLAVA. Do autobusov spoločnosti Slovak Lines bolo na konci novembra 2011 nainštalovaných 205 označovačov cestovných lístkov. Budú slúžiť na označovanie jednotného cestovného lístka v rámci bratislavského regiónu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"V tejto chvíli prechádzame do skúšobnej prevádzky na to, aby sme mohli vyskúšať, ako tieto označovače budú v praxi fungovať," informoval na dnešnom brífingu predseda Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) Pavol Frešo.

Výsledkom skúšobnej prevádzky bude štatistika, ktorá poslúži pre integráciu dopravy v celom bratislavskom regióne. Prvá etapa tohto projektu by mala byť spustená už na budúci rok.

SkryťVypnúť reklamu

Najprv sú však podľa Freša potrebné ďalšie rokovania so spoločnosť Slovak Lines, ako aj s bratislavským Dopravným podnikom. "Naša predstava je, že integrovaná doprava smerom na Záhorie by mala byť spustená v septembri 2012," povedal Frešo.

Na zriadenie jednotného tarifného systému u dopravcov v pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja, ktorého projekt bol schválený v rámci Operačného programu Bratislavský kraj, prioritná os 1 - Infraštruktúra, už poskytlo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR nenávratný finančný príspevok vo výške viac ako 375-tisíc eur. Povinné spolufinancovanie z vlastných zdrojov BSK predstavuje takmer 19.000 eur.

Cieľom projektu je podľa informácií BSK zlepšenie tarifného vybavenia regionálneho autobusového dopravcu Slovak Lines a takisto zvýšenie počtu prepravovaných osôb vďaka vylepšeniu hromadnej dopravy. K tomu má dôjsť v rámci zavedenia integrovaného dopravného systému na území BSK.

SkryťVypnúť reklamu

Cieľom integrovanej dopravy v Bratislave a župe je, aby cestujúci mohli jeden cestovný doklad využiť vo dopravných prostriedkoch všetkých prepravcov v bratislavskom regióne.

Autor: vju

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  7. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  8. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 11 952
  2. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 8 323
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 267
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 027
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 729
  6. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 511
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 2 442
  8. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality 2 189
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Radko Mačuha: "Maskovacie prvky" auta šéfa SIS 18 233
  2. Ivan Mlynár: Zábava Roberta Fica s riskovaním našich životov neberie konca. 16 607
  3. Dušan Koniar: Puč na Slovensku 15 336
  4. Ján Šeďo: To dopravní inžinieri všetko posr**i ! 12 250
  5. Ivan Mlynár: Je Šutaj Eštok úplný kretén ? Nie, je to génius. Ak to niekto nechápe, je to jeho problém. 10 946
  6. Blanka Ulaherová: Návrat po 46 rokoch 7 857
  7. Elena Antalová: Nehorekujme. Všetko je inak. 7 407
  8. Ivan Mlynár: Žiadať od komunistu Fica, aby povedal o SNP pravdu – misia imposibilná. 6 372
  1. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  2. Věra Tepličková: Naša Cecilia, že nie je naša Cecília?
  3. Věra Tepličková: Vírus vraj sa objavil, parlament nám zamoril
  4. Jiří Ščobák: Proč je boj Palestinců konfliktem mezi bohatými a chudými? A co s tím má F*co?
  5. Radko Mačuha: Ficova fotka s Putinom nakoniec nebude zadarmo.
  6. Pavel Macko: Jednanie o bezpečnostných zárukách pre Ukrajinu
  7. Marcel Rebro: Fico, spýtaj sa Putina, ako sa majú príbuzní jeho obetí
  8. Radko Mačuha: Hory majú oči.
SkryťZatvoriť reklamu